Do Ciebie

Dlaczego w twych oczach tyle złości,
dlaczego w nich tyle nienawiści.
Czy myślałaś,że w ten sposób,swoje marzenia ziścisz????
Wiem gdzie leży tego przyczyna,,,,
to ja--to moja wina,
to moje picie,moje podłości uczyniły ze mnie
nie człowieka,,,,,,
a zwierzę w swej nikczemności.
Ile nocy nieprzespanych,ile łez ukradkiem ocieranych,
to ja---to jest ta przyczyna,
że twe marzenia o szczęściu kończyć się zaczyna,.
Odeszłem 20 lat temu pijany,poszłem w nieznane,
zostawiłem ciebie zapłakaną,oszukaną.
Nie zagrożę już tobie ani dniem,ani jedną chwilą--mówię prawdę
i się nie mylę,,,,,,
Może terazdni miesiące,lata będą dla ciebie,
uśmiechem,szczęściem do końca świata,,,,
Bo po co budować nowe ściany,skoro twój dom,
jest teraz inaczej pomalowany,,,,
Bądz spokojna,nie ocieraj łez ukradkiem,
nie obawiaj się następnego ranka
mimo,że od 7 lat jestem trzeżwy
nie zobaczysz już janka,,,,,,
janek ,,,czarna huta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz